dinsdag 5 april 2011

Since not so long ago I've been respecting a person more and more, a boy who has accomplished already so much for his age (16). It's just unbelieveble! I am talking about Justin Bieber. I know that there are so many people who hate him, and you won't hear me say that I have Bieber fever or whatever they call it (though he isn't badlooking), but I think that it may be said that he deserves a bit of respect. And I could wish for so much money and the change to travel around the world, not even mentioning his own book, movie, documentary etc..


7 opmerkingen:

  1. bedankt voor je reactie!
    leuke blog,
    ik kom niet uit Utrecht maar in de buurt daarvan.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blugh, bieber! :-P Je vroeg me waar mijn ringen vandaan kwamen, dat is H&M en Bijou Brigitte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens! Ik ben naar zijn concert geweest en hij is zooo leuk! <3 XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Justin Bieber! ik was ook bij zijn concert. haha
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally agree with you,he has achieved so much and in such a young age!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb niet echt de Bieber fever, maar ik heb wel enorm veel respect voor die jongen. Ik kan zijn muziek wel smaken, en hij heeft ook echt talent. Het is dus niet dat hij alles zomaar in zijn schoot geworpen gekregen heeft, hij heeft hard moeten werken voor waar hij nu staat in het leven. Natuurlijk hebben die miljoenen meisjes daar een groot deel van uitgemaakt, maar zie jij het je al doen?

    BeantwoordenVerwijderen